  • 21. Data: 2009-09-09 07:10:23
    Temat: Re: Raty Cetelem- czy możliwe_takie_coś?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h863md$rdb$1@node1.news.atman.pl...

    > To teraz policz ile zyskałeś: oprocentowanie roczne lokaty minus roczna
    > inflacja :P

    Ale można tymi pieniędzmi spłacić np wysoko oprocentowaną linie kredytową.

    Krzysiek

  • 22. Data: 2009-09-09 07:14:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > O ile sklep zezwoli na zwrot towaru.
    > Bo tylko zamówienie będzie złożone przez internet - natomiast odbiór
    > nastąpi już w siedzibie sklepu.

    Żadnej łaski nie robi. Zakup przez net to zakup przez net i tyle. I do
    zwrotu mam prawo.
    A czym się rózni odbiór w siedzibie sklepu od odbioru u kuriera?
    Nie ważne gdzie odbieram. Ważne gdzie zakupiłem.
    To zreszta mam juz przetestowane. Kilka rzeczy zwracałem już i nie robili
    problemów.,
    Np kupiłem w dwa lata temu TV LCD. Po tygodniu ten sam TV w promocji był
    600zł tańszy. Wiec go oddałem, dostałem zwrot kasy i następnego dnia przez
    net kupiłem ten w promocji. I 600zł w kieszeni.
    Tylko że wtedy za gotówke kupowałem na nie raty.
    Wszystko to w Euro.com.pl.

    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-09-09 10:29:05
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    On 8 Wrz, 12:56, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:328d12fe-669d-46d2-9a03-284d82a64d7f@
    o9g2000yqj.googlegroups.com...

    > Jakie tam nadużycie.
    > Ale sprawdzić trzeba
    > Mało prawdopodobne ale może się udać.

    Tzn. niewielka kwote odzyskalem kiedys w gotowce w LM po zwrocie
    jakiegos towaru. Byl to jeden z wielu towarow, ktore kupilem
    jednoczesnie i "zaplacilem kredytem" (promocyjnym bezodsetkowym).

  • 24. Data: 2009-09-09 11:17:17
    Temat: Re: Raty Cetelem- czy mo?liwe takie co??
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > popisujesz umowę na zapłacenie za ten towar w ratach. Jeżeli chcesz oddać
    > towar to rozwiązujesz umowę - skąd tutaj pomysł, że ktoś ma Ci dać jakieś
    > pieniądze i to jeszcze zupełnie nieoprocentowane? Caritas czy jak?

    Jak widzisz z poniższych wypowiedzi jednak to działa.
    Mam dosyć wysoko oprocentowaną linię pożczkową na 10tys zł.
    Jeszcze w tym tygodniu kupie jakiś wypasiony TV za ok 10tys zapłace ratami
    30*0%, TV im zwrócę(bo po co mi tv), oddadzą mi kasę to zamkne linie
    pożyczkową i będe spłacał 30 rat po 330zł do cetelemu.
    Jedni kombinuja na belce ja zakombinuje w ten sposób. A co mi tam

    Krzysiek

  • 25. Data: 2009-09-09 12:59:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:17:17 +0200, kris napisał(a):

    > Jak widzisz z poni?szych wypowiedzi jednak to dzia?a.

    To czy się da, to się dopiero okaże, jak pójdziesz i sam spróbujesz, bo
    chyba nie chcesz mi powiedzieć, że uważasz za pewnik wszystko to co
    przeczytasz w sieci od zupełnie nieznajomych Ci osób?

    Xenocide

  • 26. Data: 2009-09-09 13:01:01
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    wiadomościnews:h85brh$dil$3@inews.gazeta.pl...> Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:07:03 +0200,
    kris napisał(a):

> [...]
    > pożyczkową i będe spłacał 30 rat po 330zł do cetelemu.
    > Jedni kombinuja na belce ja zakombinuje w ten sposób. A co mi tam

    "To dziala", ale nie przy takich kwotach, IMO.
    Sklep umie liczyc. To, na co przymkna oko przy 200-300 zl, nie bedzie
    takie proste przy kwocie 5-cyfrowej.

  • 27. Data: 2009-09-09 20:13:16
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    pamiętaj, że sklep te 30000 zwraca bankowi a nie Tobie !!!

  • 28. Data: 2009-09-10 06:15:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.09.09 09:14, kris pisze:
    > U?ytkownik "Pete"<n...@n...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ?adnej ?aski nie robi. Zakup przez net to zakup przez net i tyle. I do
    > zwrotu mam prawo.
    > A czym sie rózni odbiór w siedzibie sklepu od odbioru u kuriera?
    > Nie wa?ne gdzie odbieram. Wa?ne gdzie zakupi?em.
    > To zreszta mam juz przetestowane. Kilka rzeczy zwraca?em ju? i nie robili
    > problemów.,

    A odbierałeś w sklepie?

    > Np kupi?em w dwa lata temu TV LCD. Po tygodniu ten sam TV w promocji by?
    > 600z? tanszy. Wiec go odda?em, dosta?em zwrot kasy i nastepnego dnia przez
    > net kupi?em ten w promocji. I 600z? w kieszeni.

    > Tylko ?e wtedy za gotówke kupowa?em na nie raty.

    I nie musiałeś złożyć odwiedzin w sklepie.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2009-09-10 07:35:26
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A odbierałeś w sklepie?

    Tak. Kupowałem przez net- a odbiór w sklepie

    > I nie musiałeś złożyć odwiedzin w sklepie.

    Musiałem. Dwa razy. Raz odwiozłem im ten droższy tv. Za dwa dni odebrałem
    ten tańszy. Moze nawet ten sam egzeplatrz dostałem;))

    Krzysiek

  • 30. Data: 2009-09-10 10:58:08
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > pamiętaj, że sklep te 30000 zwraca bankowi a nie Tobie !!!

    Własnie o to chodzi że nie.
    Ja to przetestuje w najblizszych dniach ale ktoś tu pisal że dostał do ręki.

    Krzysiek