  • 11. Data: 2008-03-02 11:58:20
    Temat: Re: Raty lub kredyt na dowód i student - jak to jest?
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Oprócz tego Citi weź sobie także ING:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/46722
    >
    > Limit porażający, bo tylko 500 zł, ale za to oprocentowanie 15,5%
    > rocznie, brak problemów przy otwieraniu karty. Miesięcznie będziesz
    > musiał splacać 50 zł, ale będziesz mógł wydawać to samo po raz kolejny.
    >
    > Ogólnie wiele banków ma oferty dla studentów, tylko wszędzie są żenujące
    > limity. Np. zajrzyj tutaj:
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/jak_uzyskac/

    > Od mBanku raczej trzymaj się z daleka, nawet jeśli mają jakąś ofertę.

    W ING nie spełniam warunku, a mianowicie nie mam ukończonego pierwszego
    roku studiów. Niedawno zaczął mi się II semestr na pierwszym roku.
    Multibank podobnie... Czyli wychodzi, że największy limit daje Citi.

  • 12. Data: 2008-03-02 12:02:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "JasonKidd" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W ING nie spełniam warunku, a mianowicie nie mam ukończonego pierwszego
    > roku studiów. Niedawno zaczął mi się II semestr na pierwszym roku.
    > Multibank podobnie... Czyli wychodzi, że największy limit daje Citi.

    Ano tak wychodzi, ale nie licz, że w Citi będzie szybko, prosto i łatwo.
    Troszkę to może tam potrwać.

    A nie myślałeś nad jakąś linią kredytową w rachunku? Aldo dopuszczalnym
    debetem? Masz jakiś rachunek typu ror z niezerowymi przepływami?

    marekz

  • 13. Data: 2008-03-02 12:05:07
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Większego limitu automatycznie nie dostaniesz. Nie przy karcie wydanej na
    > podstawie legitymacji. Jeśli chcesz wyższy limit musisz udokumentować
    > odpowiednie przychody.
    > Poza tym karta jest ograniczona do kilkunastu (kilkudziesięciu?) wyższych
    > uczelni, jeśli Twojej nie ma na ich liście to na legitymację chyba nie
    > dostaniesz.
    >
    > Może Polbank i ichnia karta kredytowa na dowód? Podobno większy zakup można
    > robić na całkiem atrakcyjne raty - można sprówać jeśli opinie o banku Cię
    > nie odstraszają.

    A mógłbym prosić o jakiś link do informacji na temat tej karty?

  • 14. Data: 2008-03-02 12:08:12
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > obecnie większość systemów ratalnych daje kredyt do 5000 na podstawie
    > oświadczenia o dochodach. oświadczasz że masz dochody i tyle.

    Możesz podać jakieś przykłady?

  • 15. Data: 2008-03-02 12:14:25
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > A nie myślałeś nad jakąś linią kredytową w rachunku? Aldo dopuszczalnym
    > debetem? Masz jakiś rachunek typu ror z niezerowymi przepływami?

    Domyślam się, że łatwo nie będzie, ale spróbować warto :) Jeśli chodzi o
    konto, to posiadam od 2004 roku Inteligo, wpływy są każdego miesiąca.
    Tak, jak wspominałem rodzice przysyłają mi na utrzymanie. Próbowałem
    wysłać wniosek o debet, ale cały czas wyskakiwała mi informacja, że nie
    posiadam zdolności kredytowej. Pisałem również do nich e-maila, ale
    dostałem lakoniczną odpowiedź, że wpływy muszą być większe, a dodam, że
    dostaję ok. 1100 zł misięcznie...

  • 16. Data: 2008-03-02 12:30:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 02 Mar 2008 13:05:07 +0100, JasonKidd wrote:

    > A mógłbym prosić o jakiś link do informacji na temat tej karty?

    http://www.google.com/search?q=karta+kredytowa+polba
    nk

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2008-03-02 12:56:40
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > A mógłbym prosić o jakiś link do informacji na temat tej karty?

    To tylko marketing ta ich "karta na dowód".

    marekz

  • 18. Data: 2008-03-02 13:01:26
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Domyślam się, że łatwo nie będzie, ale spróbować warto :)

    Citi kartę zapewne wyda, ale procedura prawdopodobnie będzie trwała z
    miesiąc, choć na początku oboecają, że zrobią to w 3 dni. :-)

> [...]
    > e-maila, ale dostałem lakoniczną odpowiedź, że wpływy muszą być większe, a
    > dodam, że dostaję ok. 1100 zł misięcznie...

    Hmm, nie jest to wcale taki znikomy przepływ. Ale nic nie szkodzi go
    zwiększyć sztucznie przez wielokrotny obrót tymi samymi środkami. Oni tam
    mają jakies 'tabelaryczne' zasady chyba do przyznawania debetów, nie liczy
    się średnie saldo ale bardziej obrót. Wygeneruj sobie obrót 5-10k przez
    miesiąc i zobacz czy "system" nie zmieni decyzji. Sam w Inteligo z produktów
    kredytowych nie korzystam, może ktoś kto korzysta ma aktualne informacje jak
    jest wyliczany przyznawany debet w rachunku.

    Laptopy podrożeć nie podrożeją a i kupowanie badziewia za 2k też
    niespecjalnie jest fajnym pomysłem. Lepiej ten miesiąc jeszcze poczekać.

    marekz

  • 19. Data: 2008-03-02 16:13:49
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > produktów kredytowych nie korzystam, może ktoś kto korzysta ma aktualne
    > informacje jak jest wyliczany przyznawany debet w rachunku.

    w inteligo debet to taki joke mialem u nich konto kilka lat wplywy
    pare tys miesiecznie dali 400zl debetu po roku? jakos tak
    a zeby dostac debet jako student to najlepiej studiowac na UW i sredia 5,0
    i dawali 200zl? jakos tak wychodzilo z symulacji na stronie
    w porownaniu z mbankiem gdzie daja linie kred, KK itd
    to inteligo nie istnieje

  • 20. Data: 2008-03-02 16:42:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 02 Mar 2008 00:31:27 +0100, JasonKidd napisał(a):

    > Jestem studentem prywatnej uczelni w systemie stacjonarnym. Bardzo mocno
    > się "napaliłem" na zakup nowego laptopa. (...)

    Spróbuj w banku pocztowym. Reklamują się teraz że dają 3500 każdemu na
    oświadczenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl