  • 21. Data: 2008-03-02 17:35:18
    Temat: Re: Raty lub kredyt na dowód i student - jak to jest?
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> napisał(a):
    > - KK Citi - limit 2000zł (więcej na start nie dostaniesz) na podstawie
    > legitymacji studenckiej, ale oprocentowanie odstraszające...

    Nie dają KK Citi studentom pierwszego i ostatniego roku.

    Sinus

  • 22. Data: 2008-03-02 17:44:31
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Sinus pisze:

    > Nie dają KK Citi studentom pierwszego i ostatniego roku.

    Dają, ja mam MC.

    --
    k.

  • 23. Data: 2008-03-02 18:26:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Mar, 00:31, JasonKidd <j...@p...onet.pl> wrote:
    >. Dostaję również co miesiąc 300 zł z
    > tytułu zaliczki alimentacyjnej i to jest jedyny udokumentowany "dochód".

    http://www.newsweekclub.pl/karta/index.asp

    Sprobuj zlozyc wniosek na powyzsza KK.

  • 24. Data: 2008-03-02 20:17:41
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > http://www.newsweekclub.pl/karta/index.asp
    >
    > Sprobuj zlozyc wniosek na powyzsza KK.

    Ale oprocentowanie lichwiarskie - przekalkuluj dobrze, czy mimo wszystko
    bardziej nie opłaci się kupić w "kredycie 9%".

  • 25. Data: 2008-03-02 20:20:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zreszta, szczerze mowiac, jesli nie dostanie tej KK ani KK Polbanku
    > ( rozbicie na roczne raty z RSO tez okolo 9%) to pozostaje mu BPH
    > (wprowadzili raty w karcie, maja KK dla studentow, ale zdaje sie
    > malutkie limity) a potem to juz tylko prowident, rapida i inne
    > mandarynki.

    Multibank tez ma KK dla studentow. I tez maja raty w karcie (11% AFAIR).

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2008-03-02 20:34:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Mar, 21:17, "kashmiri" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ale oprocentowanie lichwiarskie - przekalkuluj dobrze, czy mimo wszystko
    > bardziej nie opłaci się kupić w "kredycie 9%".

    Zdaje sie, ze dla Newsweek pozostalo Ratio 7,99%
    Ale to naturalnie do wyjasnienia, po dostaniu karty.

  • 27. Data: 2008-03-02 21:05:26
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Multibank tez ma KK dla studentow. I tez maja raty w karcie (11% AFAIR).

    Przecież JasonKidd wyraźnie napisał, że nie spelnia warunku bycia na roku 2
    lub wyższym.

    marekz

  • 28. Data: 2008-03-03 11:10:00
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko na dowód etc. Albo oferty banków, że można otrzymać kredyt tylko
    > na dowód osobisty. I tutaj mam pytanie, czy mam szanse na kupno towaru w
    > systemie ratalnym lub przyznania kredytu, jeśli tylko się uczę (nie
    > pracuję)? Wiem, że np. w Erze, aby podpisać umowę wystarczy tylko
    > legitymacja. Może ktoś już przechodził taką sytuację? Wartość towaru to
    > ok. 3 000 zł. Mam tylko nieoficjalne dochody, tzn. mama przysyła mi
    > pieniądze na szkołę i utrzymanie. Dostaję również co miesiąc 300 zł z
    > tytułu zaliczki alimentacyjnej i to jest jedyny udokumentowany "dochód".

    Sprobuj na www.kokos.pl :)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2008-03-03 14:41:28
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Nie dają KK Citi studentom pierwszego i ostatniego roku.

    Dziś byłem w Citi. Dają pierwszoroczniakom z tym, że limit do 1000 zł.
    Jak będę miał wpis na drugi rok, to zwiększą mi do 2000 zł. Karta ma
    przyjść w ciągu 10 dni. Wszystko załatwiłem chyba w 7 minut, naprawdę
    szybko i sprawnie. Mam nadzieję, że na kartę nie będę musiał czekać za
    długo:) I jeszcze dla zainteresowanych - limit 2000 zł może dostać
    student I roku, ale w systemie niestacjonarnym.

  • 30. Data: 2008-03-03 14:42:13
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Dają, ja mam MC.

    Ja również wybrałem Master Card:)