  • 31. Data: 2008-03-03 14:47:36
    Temat: Re: Raty lub kredyt na dowód i student - jak to jest?
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Spróbuj w banku pocztowym. Reklamują się teraz że dają 3500 każdemu na
    > oświadczenie.

    A jak wygląda w rzeczywistości sprawa z tym oświadczeniem? Jak ono
    wygląda? Muszę podawać, gdzie pracuję, co robię itp.? Czy bank jakoś to
    sprawdzi? Czy po prostu piszę, że mam powiedzmy 1100 zł miesięcznie i to
    wystarczy?

  • 32. Data: 2008-03-03 14:59:06
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Zdaje sie, ze dla Newsweek pozostalo Ratio 7,99%
    > Ale to naturalnie do wyjasnienia, po dostaniu karty.
    >
    > Zreszta, szczerze mowiac, jesli nie dostanie tej KK ani KK Polbanku
    > ( rozbicie na roczne raty z RSO tez okolo 9%) to pozostaje mu BPH
    > (wprowadzili raty w karcie, maja KK dla studentow, ale zdaje sie
    > malutkie limity) a potem to juz tylko prowident, rapida i inne
    > mandarynki.

    BPH preferują wpis na drugi rok, a właściwie na III, bo wymagane jest
    ukończenia 4 semestrów.

  • 33. Data: 2008-03-03 15:00:34
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Sprobuj na www.kokos.pl :)

    Wygląda naprawdę ciekawie i może być najłatwiej. A używa może ktoś z
    Grupowiczów tego, jako pożyczkodawca lub -biorca?

  • 34. Data: 2008-03-03 15:14:20
    Od: Andrzej Górecki <n...@s...org>

    Dnia Mon, 03 Mar 2008 15:47:36 +0100, JasonKidd napisał(a):

    > A jak wygląda w rzeczywistości sprawa z tym oświadczeniem? Jak ono
    > wygląda? Muszę podawać, gdzie pracuję, co robię itp.?

    Pracuję tu i tu, zarabiam tyle i tyle, moje stanowisko to...

    > Czy bank jakoś to sprawdzi?

    MOŻE sprawdzić.

    > Czy po prostu piszę, że mam powiedzmy 1100 zł miesięcznie i to
    > wystarczy?

    Do sprawy karnej, jeśli poświadczysz nieprawdę, wystarczy.

    Andrzej Górecki

  • 35. Data: 2008-03-03 17:22:16
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    On 3 Mar, 16:00, JasonKidd <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wygląda naprawdę ciekawie i może być najłatwiej. A używa może ktoś z
    > Grupowiczów tego, jako pożyczkodawca lub -biorca?

    Na razie założyłem tam sobie konto i obserwuję, jak to działa, więc,
    jeśli złożysz ciekawą ofertę, to kto wie... :D

  • 36. Data: 2008-03-03 19:20:47
    Od: JasonKidd <j...@p...onet.pl>

    > Na razie założyłem tam sobie konto i obserwuję, jak to działa, więc,
    > jeśli złożysz ciekawą ofertę, to kto wie... :D

    A zostałeś już zweryfikowany? Jeśli tak, to jak długo to trwało i,kiedy
    podawałeś numer konta do sprawdzenia?

  • 37. Data: 2008-03-04 00:07:14
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-03-02 13:08 JasonKidd pięknie wystukał/a:

    > Możesz podać jakieś przykłady?

    Nie czekaj na przyklady. To jest pułapka. Sama się o tym przekonałam.
    Chodzi o przyciągnięcie klienta. W sumie tak Cie wymaglują, że ledwie
    żyw do domu wrócisz.
    Poszlam do Multibanku w Sadyba Best Mall. Tam wisi reklama, że na
    oświadczenie można wziąć pozyczkę 1000zł i płacić po 20 zł raty.
    Później to się okazało oszustwem, bo pan (początkujący i niegramotny z
    podstaw tych produktów bankowych jak i z komputera) powiedzał, że byłoby
    to placenie po 30 prę zł z czymś za te raty. W rezultacie nie potrafił
    zrobiś symulacji, ciagle się plątał po tych aplikacjach, ja już byłam
    mokrzusieńka ze zmęczenia i pośpiechu oraz nerwów. Stalam tam cały czas
    a spieszyło mi się. Polecał mi konto bankowe, konta nie dał, pożyczki
    tez nie dał, bo nie umiał sprawdzić ,moich danych osobowych, sam nie
    wiedział czego chciał (podejrzewam, że łapówkę). Wyszłam stamtąd
    dosłownie wsciekła i spocona na wiartrzysko na dworze, straciłam
    półtorej godziny i jeszcze na dodatek się rozchorowałam. Moja noga u
    tych przyjezdnych karierowiczów, robiących z ludzi balona nigdy nie
    postamie. Mnie pozostał tylko straszny ból w sercu i w domu sie
    strasznie rozryczałasm, przez to, że bylam naiwna i poszłam do tych
    oszukańców a wyszłam przemaglowana i beż umowy na gotówkę.
    Pozdrawiam serdrcznie!

  • 38. Data: 2008-03-04 00:12:01
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-03-02 17:42 scream pięknie wystukał/a:

    > Spróbuj w banku pocztowym. Reklamują się teraz że dają 3500 każdemu na
    > oświadczenie.

    Bank pocztowy, czyli pocztę omijam szerokim łykiem. Wystarczy, że prawie
    wszystkie listy do mnie są porozrywane, a potem żałośnie posklejane,
    czyli dostaje już przeczytane ochłapy.

    --
    sigma

  • 39. Data: 2008-03-05 11:31:24
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bank pocztowy, czyli pocztę omijam szerokim łykiem. Wystarczy, że prawie
    > wszystkie listy do mnie są porozrywane, a potem żałośnie posklejane,

    Zgłoś na policję / do prokuratury. Poczta jest zobowiązana do zachowania
    tajemnicy korespondencji.