  • Data: 2007-08-31 13:01:13
    Temat: Raty z Cetelemem i karta kredytowa
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    W styczniu kupiłem na raty meble w sklepie, który umowę na owe raty dał
    mi do podpisania od Cetelemu.
    Teraz Cetelem przysłał mi pocztą kartę kredytową. Ja nie chcę tej karty,
    nie potrzebuję jej. Za kilka dni zacznę się ubiegać o kredyt hipoteczny
    i obawiam się, że może mi ona zaszkodzić w osiągnięciu warunków, jakie
    wcześniej obliczyłem. Próbowałem się dodzwonić na ich infolinię, ale
    jest wiecznie zajęta lub z kolei nikt nie odbiera. Mail też nie pomógł,
    na moje pytania dostałem w odpowiedzi propagandowy tekst skopiowany z
    ulotki. Zastanawiam się, co teraz robić i postanowiłem napisać tu, żeby
    się poradzić.

    Czy nie aktywowanie tej karty sprawi, że ten kredyt nie będzie istniał?
    Czy będę musiał uiścić opłaty za obsługę kredytu i koszt utrzymania
    karty, jeśli jej nie aktywuję?

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |