  • 1. Data: 2007-08-31 13:01:13
    Temat: Raty z Cetelemem i karta kredytowa
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    Witam.
    W styczniu kupiłem na raty meble w sklepie, który umowę na owe raty dał
    mi do podpisania od Cetelemu.
    Teraz Cetelem przysłał mi pocztą kartę kredytową. Ja nie chcę tej karty,
    nie potrzebuję jej. Za kilka dni zacznę się ubiegać o kredyt hipoteczny
    i obawiam się, że może mi ona zaszkodzić w osiągnięciu warunków, jakie
    wcześniej obliczyłem. Próbowałem się dodzwonić na ich infolinię, ale
    jest wiecznie zajęta lub z kolei nikt nie odbiera. Mail też nie pomógł,
    na moje pytania dostałem w odpowiedzi propagandowy tekst skopiowany z
    ulotki. Zastanawiam się, co teraz robić i postanowiłem napisać tu, żeby
    się poradzić.

    Czy nie aktywowanie tej karty sprawi, że ten kredyt nie będzie istniał?
    Czy będę musiał uiścić opłaty za obsługę kredytu i koszt utrzymania
    karty, jeśli jej nie aktywuję?

    --
    \\\\// _________________________________________.
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 2. Data: 2007-08-31 14:21:55
    Temat: Re: Raty z Cetelemem i karta kredytowa
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Caldrith <k...@i...pEEl> powiedzial/a:

    > Czy nie aktywowanie tej karty sprawi, że ten kredyt nie będzie istniał?
    > Czy będę musiał uiścić opłaty za obsługę kredytu i koszt utrzymania
    > karty, jeśli jej nie aktywuję?

    nie ma to, jak czytac umowy :D
    wgryzlem sie w regulamin, ktory dostalem wraz z kupnem towaru i jak byk
    tam stoi, ze mozna odstapic od przyznanej karty i limitu, jesli odesle
    sie ja wraz z dolaczonym do umowy (a jakze) pismem o rezygnacji
    (oczywiscie karta nie moze byc aktywowana a kredyt "nadgryziony") w
    ciagu 14 dni od daty jej otrzymania...

    --
    \\\\// _________________________________________.

  • 3. Data: 2007-08-31 15:12:29
    Od: robbi <r...@n...com>

    Caldrith pisze:
> [...]
    > sie ja wraz z dolaczonym do umowy (a jakze) pismem o rezygnacji
    > (oczywiscie karta nie moze byc aktywowana a kredyt "nadgryziony") w

    A tak swoja droga - jesli wysylaja zwyklym listem to na jakiej podstawie
    moga stwierdzic ze ta karte otrzymales?

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 4. Data: 2007-08-31 15:12:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:p1fh6mrezxw1$.1kvz1b39upuro$.dlg@40tude.net, *Caldrith* wrote:
> [...]
    > odesle sie ja wraz z dolaczonym do umowy (a jakze) pismem o rezygnacji
    > (oczywiscie karta nie moze byc aktywowana a kredyt "nadgryziony") w

    A karte wyslali listem poleconym czy zwyklym?
    Bo jak zwyklym to rownie dobrze mozna wywalic do kosza i na ewentualne ich
    pisma i roszczenia stwierdzic ze ww. karty sie nie otrzymalo.
    No chyba ze machneli na to jakis zapis w regulaminie (umowie) ale watpie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2007-08-31 15:44:17
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a darnok <d...@a...spam.ch>
    powiedzial/a:

> [...]

    > pisma i roszczenia stwierdzic ze ww. karty sie nie otrzymalo.
    > No chyba ze machneli na to jakis zapis w regulaminie (umowie) ale watpie.

    heh, wlasnie chodzi o to, ze karte znalazlem w skrzynce :]
    na jakiej podstawie moga stwierdzic termin wyslania - nie wiem...
    w ogole srednio mi sie to podoba, bo w umowach ratalnych (ktore posiadam
    rowniez) AIG i Zagla/Kredyt Bank jest napisane, ze karty wysylaja
    dopiero po telefonie/kontakcie z kredytobiorca i upewnieniu sie, ze on
    te karty chce (identyczny zapis o zwrocie po 14 dniach od otrzymania
    rowniez istnieje)

    tak czy siak, hak im w smak; machne to pisemko i odesle poleconym do
    nich, a i tak pewnie przyjdzie mi zaplacic 15 zetow za obsluge roczna
    karty...

    --