eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re:
    Date: Sun, 29 Aug 2010 20:51:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <i5ea8b$fk5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c78eebf$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <i5b94h$1pn$1@inews.gazeta.pl> <i5bn5l$eqm$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@h...ck.polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1283107915 16005 62.121.65.221 (29 Aug 2010 18:51:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 18:51:55 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <s...@h...ck.polsl.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:535075
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal Tyrala pisze:

    >> Na sprawności terminala nie da się oszczędzić, bo terminal jest
    >> własnością Polcardu. Jak nie działa, to Polcard ma naprawić i już. Albo
    >> wymienić na nowy. Naprawa terminala nic nie kosztuje sprzedawcę.

    > Hm, okoliczny restaurator kiedys przylazl z terminalem rozkreconym i

    No jak rozkręcił, to go pewnie za naruszenie plomb policzyli...

    > marudzil, ze go kasuja jak za zboze za przyjazd serwisanta. Nie wiem
    > tylko czy go polcard obsluguje, czy ktos inny, musze sprawdzic przy
    > okazji.
    >
    > Jestes pewien tej darmowej naprawy? Jesli tak, czy to Polcard jest
    > wyjatkiem, czy tez u wiekszosci jest free?

    Nie wiem jak u innych, ale ja mam terminal Polcardu i obsługa serwisowa
    (łącznie z dostawami papieru w rolkach...) jest za darmo. Co zresztą w
    tym dziwnego? Przecież terminal jest własnością Polcardu - i jak się
    zepsuł, to... no zepsuł się ich własny sprzęt. I mają go naprawić. I tak
    za najem terminala liczą jak za zboże, więc mają z czego dokładać...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1