    From: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re:
    Date: Thu, 27 Aug 2009 06:53:39 +0000 (UTC)

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Prawda, ale na ilu=B6 tam transakcjach.
    > Spadek o 20-30% ca=B3ego kapita=B3u na jednej transakcji to wcze=B6niej czy
    > p=F3=BCniej =B6mier=E6 dla portfela.
    > Wykorzystanie lewara x3 ko=F1czy zabaw=EA z gie=B3d=B1.

    Ludzie, czy wy odróżniacie słowo "prognoza" od "mam 100% pewności"?

    Przecież w tym czasie był silny trend spadkowy więc kto wówczas
    odważył się jakiekolwiek progozy stosować do decyzji inwestycyjnych.

    Walczycie z Dieterem a przecież on tylko chce pokazać, że odkrył
    pewną zależność. Najważniesze, że jednak w dużym stopniu jest
    ona spawdzalna i tu najmniejsze znaczenie mają dokładne daty,
    które są podane bo tak wskazuje kosmos.

    To co? Dieter ma wziąć giembe w ciup i nie dzielić się swoimi
    obserwacjami? Zastanówcie się.

    Andrzej.