  • Data: 2020-01-02 21:08:10
    Temat: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-02 o 19:28, J.F. pisze:
    > kredyty porownujesz w miare dobrze, ale ... ograniczyles sie do 3 bankow
    > zaledwie.

    Wybacz ale porównywałem z takimi bankami gdzie moja rodzina ma już
    doświadczenia i można mieć kasę bez kwitów.

    Analiza potwierdziła że wliczając terminy stracony czas najmądrzej
    będzie tam gdzie mam konto.

    Jak masz oblatane banki to znajdź mi lepszą ratę na 60 mies. przy 10 tyś
    kredytu. Lub coś porównywalnego. Chętnie się czegoś dowiem.

    Nie. Nie może być karta. Nie moja decyzja.