eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki200 PLN za KK CitiRe: 200 PLN za KK Citi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september.org!
    .POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 PLN za KK Citi
    Date: Mon, 12 Nov 2012 21:03:32 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 23
    Message-ID: <k7rkmi$2hb$1@dont-email.me>
    References: <9...@g...com>
    <k7p300$237$1@news.task.gda.pl>
    <50a01212$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7p9jk$vo7$1@node2.news.atman.pl> <k7pa47$veu$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <k7r82h$beh$1@dont-email.me> <k7rgrj$ar1$1@host.amsnet.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 12 Nov 2012 20:03:30 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="a4a54f8d848e9b1fe6c505b2f3902b94"; logging-data="2603";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+RyoWpWqFZxiC+Y8xLDw5w"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    In-Reply-To: <k7rgrj$ar1$1@host.amsnet.pl>
    Cancel-Lock: sha1:R3uHgFYCG8m8+1oe63ep35s/sbQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:582522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-12 19:57, Wemif pisze:
    > osa <w...@p...fm> wrote:
    >>
    >> Ja też uważam, że powinni żądać papierka, a nie jakieś telefony bo
    >> zadzwonić może każdy... tym bardziej, że dzwonią z zastrzeżonych. Ja tam
    >> szefa uprzedziłem że mogą dzwonić, ale im się nie udało bo Citi nie
    >> uważa za stosowne dzwonić z prezentacją numeru, a zaświadczenia nie
    >> chcieli.
    >
    > Dziwne, do mnie Citi dość często dzwoni (czasem spam, czasem nie),
    > zawsze z prezentacją numeru pojawia się taki jak jest podany
    > na ich stronie (zawsze ten sam) niezależnie kto dzwoni i w jakiej
    > sprawie.

    No to może w ogóle nie dzwonili... bo najpierw upierali się, że
    pracodawca MUSI mieć numer stacjonarny, ale potem zaakceptowali
    komórkę... tzn infolinia zaakceptowała, a może analityk stwierdził, że
    komórka to żaden telefon i stąd odrzucenie wniosku z powodu braku
    kontaktu z pracodawcą? Jakby nie było to dla mnie dyskwalifikuje bank,
    jeśli dla nie nie jest ważna wypłacalność klienta, a jedynie numer
    telefonu pracodawcy. Moja przygoda z Citi zakończyła się nim się zaczęła
    ;) Na szczęście nie są jedynym bankiem na rynku ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1