  • Data: 2012-11-12 21:36:04
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-12 21:31, Grzexs pisze:

    > Raczej nie uważali mnie za swojego pracodawcę, bo podałem dane firmy.

    Aha :)

    > A co to za weryfikacja, skoro sam, a więc osoba jak najbardziej
    > niewiarygodna, podawałem wszystkie informacje?

    I wszystko jasne ;) Dla banku jesteś wiarygodny bo dzwonili do firmy i
    to na numer stacjonarny! Hurra, mamy wiarygodnego klienta i damy mu
    kartę ;) A ten co podał komórkę to pewnie kłamczuch i dał numer do kolegi ;)

    Z moim szefem śmialiśmy się, że podam im numer VOiPa w mojej prywatnej
    komórce i wtedy weryfikację przejdę, bo potwierdzę im wszystko co będą
    chcieli ;) A że z zarządem firmy nie chcieli gadać to i mają jednego
    (marudnego) klienta mniej ;) Widać sprzedaż idzie dobrze i mogą
    spokojnie olać mój wniosek :)