  • Data: 2016-03-06 13:08:01
    Temat: Re: 21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 12:30:26 UTC+1 użytkownik mx napisał:

    > Nie przesadzasz?
    > Citi skraca tylko imię nie nazwisko. I jeszcze pyta co napisać!

    to nie ja przesadzam, tylko nadgorliwcy w sklepach (a skoro zdarzyło
    się i to nie 1 raz) w sklepie, to może zdarzyć się gdziekolwiek...

    zanim założę nowy rachunek i skieruję tam wynagrodzenie wolę
    wiedzieć czy "profesjonalista" jakim jest bank potrafi
    dokonać poprawnego skrótu (niektóre banki nie umieją)

    a najlepiej jeśli nie ma potrzeby skracania czegokolwiek bo
    moje pełne imię z nazwiskiem liczy zaledwie 21 znaków.

    o ile cenniki usług (ile za konto ile za debetówkę itd.)
    wiszą na stronach www i mogę je samodzielnie porównywać,

    o tyle kwestie skracania imienia z nazwiskiem wolę skonsultować
    z praktykami bankowości - stąd tenże wątek na tej właśnie grupie