  • Data: 2003-04-27 09:45:22
    Temat: Re: 3000 $ jak ulokować ?
    Od: "Dudi" <dudek@SPAMEROM_MOWIE_NIE.poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

    Czytać ze zrozumieniem , a jak się nie rozumie to zapytać...

    >"Minimalna wpłata: 1000 zł albo równowartość tej >kwoty w USD
    >(otwarcie konta), 500 zł albo równowartość tej kwoty >w USD "
    >a za otwarcie konta mam zapłacic 500 zł ??? to co to >za biznes (-25 zł)
    :-DDD

    Czyli gdy otwieramy rachunek to musimy wpłacić minimum 1000 złotych (lub
    równowartość w USD) , a każda kolejna wpłata ( gdy się na nią zdecydujemy)
    musi być co najmniej 500 złotowa ( lub wielokrotność). Czyli żadnych opłat
    za otwarcie rejestru nie ma !!!! ( pomijam prowizje , bo tym się w przypadku
    tego funduszu nie interesowałem)

    Pozdrawiam
    Dudi

    I to tyle całej zawiłości....