  • Data: 2015-02-04 19:58:57
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-04 o 19:51, xbartx pisze:
    > To akurat najmniej potrzebne aczkolwiek Pani coś mi dzisiaj wspominała,
    > że jest jakiś zwrot 5% za opłacanie biletów lotniczych, pkp więc trochę
    > szkoda ale bankomaty ważniejsze ;)

    Tak, mają 5% zwrotu za przyjemności ;-) I 1% za wszystko. Ciekawe tylko
    jak długo. Natomiast co do bankomatów zagranicznych to wydaje mi się, iż
    ta funkcja jest coraz mniej istotna. Popularyzują się kantory
    internetowe, gdzie kursy są o wiele korzystniejsze, a w połączeniu z
    możliwością otrzymania karty (np. Alior Kantor, Cinkciarz bodaj też)...
    często karty darmowej lub prawie darmowej, myślę, że wyciąganie z
    bankomatu pieniędzy za granicą kartą rozliczaną w PLN jakoś nie bardzo
    ma sens.

    --
    Pozdrawiam