  • Data: 2015-02-04 23:31:37
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-04 o 19:54, xbartx pisze:

    > TOiP jest tutaj ważniejsze, bo przy podpisaniu umowy Pani Ci strony nie
    > drukuje czy tam pokazuje i nie każe się z nią zapoznać ale z TOiP już
    > tak ;)
    Spytałem pocztą wewnętrzną. Odpowiadają szybko i konkretnie. Oto odpowiedź:

    "W nawiązaniu do Pana korespondencji informuję, że w przypadku konta w
    pakiecie Prestige opłata za wybranie środków z bankomatu na terenie
    całego świata jest bezpłatna, niezależnie od posiadanego rodzaju karty.
    Natomiast za przewalutowanie transakcji z waluty obcej na złotówki
    polskie, jest pobierana prowizja w wysokości 1% wartości transakcji
    jeżeli korzysta Pan z karty Visa Electron. Jeżeli używa Pan karty
    MasterCard Debit opłata za przewalutowanie również nie jest pobierana."

    Czyli w reklamie pewnie chodzi im o to, że przy MC nie ma ani prowizji
    za bankomat, ani za przewalutowanie. To że ostatecznie wyjdzie jednak
    więcej, z powodu innego sposobu rozliczania, to już szczegół ważny tylko
    dla takich jak my :)