  • Data: 2015-02-06 08:04:29
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-05 o 18:08, xbartx pisze:
    > No to inny przykład. Kolega był ostatnio w Indonezji (nie wiem na jakiej
    > wyspie albo wyspach a jest ich tam 17,5k więc mówię ogólnie) i
    > powiedział że kantory to tam średnio działają góra na lotnisku a kurs
    > mocno taki sobie. USD jeszcze jako tak ale EUR to zapomnij. Kartą płacić
    > da się ale też szału nie ma ale bankomatów było całkiem sporo.

    Twoje potrzeby w tej materii... a raczej Twoich znajomych... są dość
    nietypowe. Indonezja, Tajlandia to nie są standardowe kierunki podróży
    Polaków. Rozwiązań zatem standardowych pewnie też nie będzie. Ot -
    przelicz sobie czy lepsza karta w PLN z darmowymi wypłatami czy lepsza w
    USD po kursie, który sobie sam ustalisz kupując wtedy, gdy Ci pasuje z 1
    darmową wypłatą, a każdą kolejną 9zł. Ja śmiem twierdzić, że jednak
    drugie rozwiązanie powinno być tańsze, ale to też zależy od potrzeb
    danego klienta.

    --
    Pozdrawiam