  • Data: 2015-02-06 22:42:14
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-06 o 21:55, xbartx pisze:
    > Właśnie masz teraz bardzo dobry przykład. USD poszybował do góry razem z
    > EUR. EUR już wróciło na swój, powiedzmy, standardowy poziom z ostatniego
    > czasu czyli okolice 4,2 a dolar jakoś nie chce.

    Właśnie. Więc odpowiednio szybko kupując dolara można było mieć z ceny
    wakacyjnej po 3zł. Ew. zimowej po 3,30. Albo przeczekać górkę 3,7, by
    kupić po 3,6 itd.

    Moim zdaniem teraz
    > lepiej się przeliczą bezpośrednio z danej walut na PLN niż na dolara.

    Wyobraź sobie, że kupiłeś towar 14.01 w CHF licząc po 3,55. Zanim
    blokada zeszła to rozliczyli Ci po 4,3. Można się lekko zdziwić ;-) Tak
    samo EUR czy USD wtedy poszło, a to jeszcze nie koniec gwałtownych zmian.

    > Oczywiście to też zależy od wielu czynników ale nie chce już mi się
    > rozwodzić.

    Szukasz zysku na kilka złotych, zakładasz konta, rozważasz różne karty,
    a może Ci wyjść strata w kilkaset zł, jak nie więcej. No ale Twoja
    sprawa ;-)

    --
    Pozdrawiam