  • Data: 2016-06-10 05:31:17
    Temat: Re: 500+ w bonach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 10 Jun 2016 00:47:13 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > <r...@k...pl> 7...@4...com
    >: Albo sprzeda bon za 450zł :)
    > Nawet jeśli sprzeda -- za bon można kupić tylko coś dziecięcego,
    > czyli jak nie to dziecko, to inne skorzysta. Celem 500+ było
    > wzmocnienie siły ;) prokreacji, więc 500 pln w bonach byłoby
    > lepszym rozwiązaniem niż 500 pln w plnach. ;)

    W bonach na alkohol ?
    Bo skoro celem jest prokreacja, to trzeba znalezc cos, co do tej
    prokreacji zacheci.
    A coz jest lepsza zacheta dla menela niz alkohol ?

    > IMO wszelka charytatywność jest złem, gdyż zrodzona jest nie
    > troską o bliźnich, lecz hipokryzją.

    No wlasnie - zadna dobroczynnosc, tylko hodowanie sobie grupy
    "niewolnikow", ktorzy beda potem robic na emerytow :-)

    J.