  • Data: 2008-11-21 16:10:17
    Temat: Re: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lis, 17:00, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Brzezi" <u...@e...net.pl> wrote in message

    ldomain...

    > Hehe... tylko co to za goldy... tylko z nazwy chyba ;).
    >
    > MK

    Ubezpieczenie w podróży całkiem przyzwoite, assistance też, bo z
    Mondial Assistance.
    Dla przykładu wychwalane Goldy z mBanku mają o wiele gorsze warunki
    ubezpieczenia w podróży.
    Poza tym nawet przy mojej czerwonej karcie PremiumClub stosują
    monitoring i dzwonią do klientów żeby sprawdzić czy kartę mają przy
    sobie. Do mnie telefonowali dwukrotnie jak jednego dnia miałem
    transakcje w dwóch miejscowościach.
    Taki monitoring prowadzi Citek i BRE. Z innych banków nigdy nie miałem
    takich telefonów, choć powinny być, a renomę mają, że ho ho.
    Łatwo się wyśmiewa rzeczy, których się nie zna dobrze.