eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki7 dni roboczych na wydanie karty - AliorRe: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!c1g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Date: Fri, 21 Nov 2008 08:10:17 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <5...@c...googlegroups.com>
    References: <gg4ceu$4ns$1@news.dialog.net.pl> <gg4gp7$3ko$1@opal.icpnet.pl>
    <gg4hrq$6eb$1@news.wp.pl> <gg5evq$qgl$1@news.dialog.net.pl>
    <gg5l8v$ml0$1@news.wp.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gg6lub$bv4$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.139.61.148
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1227283817 494 127.0.0.1 (21 Nov 2008 16:10:17 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Nov 2008 16:10:17 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c1g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=79.139.61.148;
    posting-account=jHBtwAoAAACxBVjNS_cFqRBXXpzX9aJv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.0.3705; .NET CLR 1.1.4322; Media Center PC 4.0; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:462837
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Lis, 17:00, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Brzezi" <u...@e...net.pl> wrote in message
    >
    > news:slrn.pl.gicqs9.5m7.usunto.brzezi@localhost.loca
    ldomain...
    >
    >
    >
    > > A to eurobank nie wydaje goldow? na stronie jest napisane ze tak :)
    >
    > Hehe... tylko co to za goldy... tylko z nazwy chyba ;).
    >
    > MK

    Ubezpieczenie w podróży całkiem przyzwoite, assistance też, bo z
    Mondial Assistance.
    Dla przykładu wychwalane Goldy z mBanku mają o wiele gorsze warunki
    ubezpieczenia w podróży.
    Poza tym nawet przy mojej czerwonej karcie PremiumClub stosują
    monitoring i dzwonią do klientów żeby sprawdzić czy kartę mają przy
    sobie. Do mnie telefonowali dwukrotnie jak jednego dnia miałem
    transakcje w dwóch miejscowościach.
    Taki monitoring prowadzi Citek i BRE. Z innych banków nigdy nie miałem
    takich telefonów, choć powinny być, a renomę mają, że ho ho.
    Łatwo się wyśmiewa rzeczy, których się nie zna dobrze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1