  • Data: 2011-03-10 16:23:15
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-10 16:56, mx pisze:

    > Nowy wpis na stronie Siódemki:
    > 7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.
    >
    > Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

    A mnie infolinka powiedziala, ze karte wyslali w poniedzialek. Podobno
    priorytetem. Cos chyba moj listonosz proznuje.
    W ogole sa skecze z doreczeniami z mbanku. Polowa listow przychodzi mi
    na adres zameldowania, a polowa na korespondencyjny. W systemie
    transakcyjnym zmienilem jakies pol roku temu... Odnowiona VC wyslali mi
    na zameldowania, te nowa podobno na korespondencyjny. Jakies badziewia
    reklamowe tez dzis ponoc przyszly na stary adres. Niezly burdel. Teraz
    kobita przez telefon mnie zapewniala, ze juz pozmieniala adres przy
    wszystkich rachunkach i kartach. Fajnie, ze musza to robic recznie dla
    kazdego produktu.