  • Data: 2008-05-10 11:44:13
    Temat: Re: Air France i platnosc karta
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Można, ja tak kupowałem nie raz.

    Cytat ze strony:

    Czy mogę zarezerwować przelot dla innej osoby?
    W związku z oszustwami związanymi z używaniem kart kredytowych, Air France
    nie akceptuje płaności od osób trzecich (jeśli właściciel karty kredytowej nie
    jest jednym z pasażerów). Wyjątek: Pozwalamy na płatność dla członków rodziny
    o takim samym nazwisku.Upewnij się, że członek rodziny weźmie ze sobą na
    ltonisko identyfikator, który podałeś przy dokonywaniu rezerwacji (dotyczy to
    tylko e-biletów).

    --
    Sinus