eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Air France i platnosc kartaRe: Air France i platnosc karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Air France i platnosc karta
    Date: Sat, 10 May 2008 22:04:42 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <g04v8i$2fu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g02gkg$r5l$1@news.wp.pl> <g03gd0$8dr$1@inews.gazeta.pl>
    <g03oh9$mn$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g041qc$mcr$1@inews.gazeta.pl>
    <g043c4$el0$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g04evt$lkm$1@inews.gazeta.pl>
    <4825f25b$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gti42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1210450002 2558 83.3.242.42 (10 May 2008 20:06:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 May 2008 20:06:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4825f25b$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446452
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4825f25b$1@news.home.net.pl...

    > autoryzacja przejdzie, ale na lotnisku są problemy.
    > Bo przy pierwszym check-in system sprawdza czy karta jest aktywna.
    > Ja miałem problem w BA, bo moja karta w dniu lotu była już nieważna
    > (zrezygnowałem z niej) i nie mogli mi wydrukować kart pokłdowych.
    > Musiałem iść do biura BA i tam ręcznie autoryzowali, w drodze
    > powrtonej już nie było problemu.

    Dla mnie to jakiś obłęd i nigdy się z tym nie spotkałem. Karty zmieniam dość
    często, więc zapewne byłem w analogicznej sytuacji kiedyś. Nie żebym raz w
    tygodniu gdzieś latał, ale jednak te kilka czy w porywach kilkanaście lotów
    na rok mi się uzbiera.

    Jeśli są w stanie sprawdzić czy karta jest aktywna, znaczy muszą mieć jej
    dane (nawet jeśli pracownik na check-in nie ma do nich bezpośredniego
    dostępu)? Inaczej sobie to wyobrażałem (platności obsługiwane przez firmę
    zewnętrzną).

    A może to była jakaś jednorazowa akcja pod jakimś pretekstem?

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1