    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Akcje PGE
    Date: Sat, 24 Oct 2009 11:04:15 +0200

    Użytkownik "Ewelina" <...@w...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbu1n2$gk2$...@n...news.neostrada.pl.
    ..

    > Jak widać, jestem początkującą inwestorką. :-)
    > Byłabym więc wdzięczna za podpowiedzenie jakie mogą być te lepsze okazje
    > na rynku. Oczywiście nie będę tego traktowała jako rekomendację. :-)

    Daj spokój, ja nie jestem naganiaczem. Płatne doradzanie także mnie nie
    interesuje. :)

    Zresztą tak to się nie da, w zasadzie nie ma pewnych inwestycji, trzeba
    patrzeć i aktywnie reagować na to co się dzieje na rynku. O darmowe jedzonko
    trudno, bo inwestory sobie je z rączek nawzajem wyrywają. Ale tych okazji
    jest mnóstwo. Trzeba się samemu pouczyć, zapłacić troszkę frycowego. A potem
    bez wysiłku da się z tego dobrze żyć i mieć kompletnie w dupie państwowe
    emerytury itp. pierdoły.

    Jedynie gdybyś chciała sobie stworzyć portfel "emerytalny" to łatwo jest coś
    doradzić. Wtedy PGE do niego na pewno wejdzie ale raczej nie na debiucie,
    poczekać na zjazd warto, może nawet i rok.