  • Data: 2009-10-24 09:59:34
    Temat: Re: Akcje PGE
    Od: sqlwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ewelina pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź.

    > Sądziłam, że procedura jest taka, że wpłacam kwotę x, przy redukcji 95 %
    > otrzymuję akcje za 5% tej kwoty, a resztę mogę wyjąć z konta.Z tego co
    > piszesz,
    > to wynika , że te 95 % od x zł cały czas pozostaje na koncie,
    > nieoprocentowane.
    > Jeśli tak jest, to komu to się opłaca?

    > Nie zastanawiałam się kiedy bym je sprzedała. Pewnie wtedy gdy doszłabym
    > do wniosku, że osiągnęłam, wystarczający z mojego punktu widzenia, zysk.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewelina.

    Rany boskie...
    Jesteś blondynką?

    Wrzuć w http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki hasło PGE i
    poczytaj posty z ostatniego tygodnia.
    Potem to samo w http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw

    Inwestotwać na giełdzie można mając wolne 100kpln na 10 lat.
    Spekulować na giełdzie można mając 10kpln, które możesz przegrać bez
    żalu, trochę wolnego czasu i zapotrzebowanie na silne emocje. Przy czym
    emocje są tutaj najsilniejszym, najbardziej znaczącym skutkiem tej zabawy.

    Żadnej z tych rzeczy nie zaczyna się od wejścia w nagłaśnianąi
    reklamowaną ofertę publiczną. To jak kupienie najnowszego reklamowanego
    auta, "bo ładne".

    Zaczyna się od nauczenia się podstaw. Dobrym miejscem jest dział
    "edukacja" (czy jak on się tam nazywa) na stronie internetowej jakiegoś
    biura maklerskiego. Polecam bossa.pl

    --
    Pzdr. Sqlwiel.