  • Data: 2003-11-18 13:41:59
    Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu osobistego (numer).

    A to nie mozna przez telefon? Wiem, ze to glupie pytanie, bo dodzwonic
    sie nie mozna :-P

    > mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć kolejnego
    > rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.

    To w mBanku nie mozna zakladac subkont od reki przez wuwuwu?

    > Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby otwarcie
    > subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to komplikuje życie. Ile czasu
    > zajmuje im przeczytanie mojego pisma??

    Heh. W Inteligo szybko czytaja. Postanowilem zlikwidowac jednen rachunek
    (nie subkonto :-P). Przez telefon poprosilem o formularz, ktory
    przyszedl nastepnego dnia mailem. Wypelnilem go (wlasciwie, to mogliby
    przyslac wypelniony, tak zebym tylko podpisal i podal konto, na ktore
    reszta kasy ma przyjsc) i wyslalem. Po niecalym tygodniu konto szlag
    trafil i juz go na wuwuwuwu nie widze. Szybko i sprawnie.

    > PS. Mimo że "nie mogą nic teraz zrobić", to jakoś nie przeszkadza im to wysłać
    > mi umowy "karcianej" z nieaktualnymi danymy hehe. :]

    No przeciez mBank zondzil, zondzi i zondzil bedzie wiecznie, wiec czego
    sie czepiasz?
    Bartol