  • Data: 2006-09-09 19:43:19
    Temat: Re: Aktywacja KK ING
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4930.00000198.45031604@newsgate.onet.pl...

    > A co sądzisz o następujących (poza BPH, BZ WBK, ING, Mille,
    > Raifi)
    > Znalazłem w czwartkowej Rzepie, że zamieniać można jeszcze KK w
    > Fortisie,
    > Invest Banku, mBanku, Multi i PKO BP.
    > Paweł

    Invest Bank - nie znam oferty.
    mBank, Multi - odradzam ze wzgledu na brak *sensownej* mozliwosci
    przelewow, chyba ze to nie ma dla Ciebie znaczenia. Faktem jest,
    ze kwotowa prowizja bankomatowa (5 zł bez wzgledu na kwote, czyli
    do 3,9k w Euronetach) to w duzym stopniu naprawia, no ale biegac z
    walizkami banknotow nie kazdy lubi. Interfejs internetowy fajny,
    najlepsza onlajnowosc ze wszystkich polskich kart, ja jestem lekko
    zniechecony do BRE, wiec tutaj moja opinia moze byc niemiarodajna,
    w kazdym razie z czystym sumieniem nie moglbym powiedziec, ze to
    zla karta (Multi), ale tam chyba nie ma uproszczonej procedury
    przeniesienia, tylko sa podobne fobie jak w BZWBK.. :-)).
    Fortis - odradzam ze wzgledu na poziom obslugi, no i nie ma w tej
    karcie niczego szczegolnego;
    PKO BP - mialem tam kiedys obciazeniowa karte i bylo super, ale
    oferty KK nie znam, ale brak sensownej opcji przelewow i
    jednoczesnie oplata za wyplate gotowki 3% lub wiecej dla mnie
    karte w tej chwili dyskwalifikuje jako docelowa (chyba ze o czyms
    nie wiem).

    Jest teraz promocja GE Money, jak wydasz 6k karta bezgotowkowo,
    zwracaja Ci 0,3k (5%) na rachunek karty. Ale niestety nie ma chyba
    procedury przenosinowej.

    Gdybys wybral z jakichs powodow Getin, to pamietaj, ze ta karta
    jest takim troche "slepym zaulkiem". W chwili obecnej nie
    przeniesiesz jej juz z powrotem do "normalnych bankow" lub tez
    bedzie to trudne...

    marekz