  • Data: 2006-09-10 10:37:13
    Temat: Re: Aktywacja KK ING
    Od: "Paweł " <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:ee0p3q$pov$1@inews.gazeta.pl...

    > Tam chyba nie ma obecnie procedury czysto przenosinowej. Beda
    > chciec swistkow... Chyba, ze zmienia to do wiosny, bo generalnie w
    > chwili obecnej to klienci ich mocno olewaja i stad te nerwowe
    > ruchy, typu zniesienie oplaty za obroty, cash back, jakies
    > promocje. Ogolnie ten bank zatrzymal sie w rozwoju okolo 2,5
    > roczkow temu a teraz chyba usiluje nadrobic. A co do jakosci
    > obslugi, to Multi ma wieeele wspolnego z mBankiem... wiec zebys
    > nie byl zaskoczony.

> [...]

    Mają procedurę przenosionową. Multi obecnie chce tylko ostatni wyciąg z
    karty. Wypełniałem sobie też w niosek mBankowy i wg niego możliwe jest
    przenisienie dowolnej ilości KK z wysokimi limitami (nie więcej niż 50K zł).
    Trochę się ostatnio u nich pozmieniało. Nie zmienia to faktu, że na rynku KK
    obecnie prawie się nie liczą :)
    Jak rok temu składałem wniosek o KK Visa Classic mBanku to dali mi niecałe 2x
    dochód netto. Karta w sumie OK, super podgląd netowy ze wszystkimi blokadami
    i możliwością automatycznej spłaty dowolnej części zadłużenia, niedroga,
    tylko ten limit...
    Paweł