  • Data: 2010-08-26 12:32:33
    Temat: Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
    Od: guest <n...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-26 11:48, xbartx pisze:

    > No i masz takie rozwiązanie - wizyta w oddziale.

    Nie rozumiemy się. Wizyta w banku to propozycja rozwiązania problemu (w
    moim przypadku niespełnialna) a nie jego rozwiązanie. W moim przypadku
    rozwiązaniem problemu byłoby znalezienie sposobu na zdalne przekazanie
    mi CIF i zrobienie tego.

    > Telefon i mail nie są w stanie w 100% potwierdzić, że osoba z drugiej
    > strony to na pewno Ty.

    Argumenty dryfują powoli w stronę, w której zacznę się zastanawiać, czy
    wizyta w banku osoby z dokumentem na 100% potwierdza jej tożsamość - a
    może dokument sfałszowany, a może bliźniak podstawiony... Myślę, że po
    zadzwonieniu na moją komórkę i zadaniu paru pytań z danych widniejących
    w systemie możnaby zminimalizować ryzyko udostępnienia - w końcu nie
    hasła, ale loginu wymagającego podania tegoż - klientowi.

    A tak to fakt jest taki, że procedury są tak skonstruowane, że potrafią
    skutecznie "uchronić" właściciela przed dostępem do jego konta. Jak dla
    mnie wylanie dziecka z kąpielą.