eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: guest <n...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
    Date: Thu, 26 Aug 2010 14:32:33 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 32
    Message-ID: <i55mt1$p9j$1@news2.ipartners.pl>
    References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tucp$oc6$1@inews.gazeta.pl>
    <i4u088$2bb$1@news2.ipartners.pl> <i55dab$loa$3@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.174.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1282825953 25907 62.29.174.66 (26 Aug 2010 12:32:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2010 12:32:33 GMT
    In-Reply-To: <i55dab$loa$3@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534841
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-26 11:48, xbartx pisze:
    > Dnia Mon, 23 Aug 2010 16:23:04 +0200, guest napisał(a):
    >
    >> To prawda. Ale jak już mi zdarzy się nie pomyśleć, to oczekiwałbym
    >> pomocy w rozwiązaniu problemu.
    >
    > No i masz takie rozwiązanie - wizyta w oddziale.

    Nie rozumiemy się. Wizyta w banku to propozycja rozwiązania problemu (w
    moim przypadku niespełnialna) a nie jego rozwiązanie. W moim przypadku
    rozwiązaniem problemu byłoby znalezienie sposobu na zdalne przekazanie
    mi CIF i zrobienie tego.

    >> Skoro uwierzytelnienie za pomocą podania
    >> danych osobowych jest zbyt słabe - to bank dysponuje i moim nr telefonu,
    >> i mailem poprzez który wielokrotnie wymienialiśmy korespondencję, więc
    >> to on może "otworzyć" sprawdzony kanał komunikacyjny.
    >
    > Telefon i mail nie są w stanie w 100% potwierdzić, że osoba z drugiej
    > strony to na pewno Ty.

    Argumenty dryfują powoli w stronę, w której zacznę się zastanawiać, czy
    wizyta w banku osoby z dokumentem na 100% potwierdza jej tożsamość - a
    może dokument sfałszowany, a może bliźniak podstawiony... Myślę, że po
    zadzwonieniu na moją komórkę i zadaniu paru pytań z danych widniejących
    w systemie możnaby zminimalizować ryzyko udostępnienia - w końcu nie
    hasła, ale loginu wymagającego podania tegoż - klientowi.

    A tak to fakt jest taki, że procedury są tak skonstruowane, że potrafią
    skutecznie "uchronić" właściciela przed dostępem do jego konta. Jak dla
    mnie wylanie dziecka z kąpielą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1