-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: guest <n...@T...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
Date: Thu, 26 Aug 2010 14:32:33 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 32
Message-ID: <i55mt1$p9j$1@news2.ipartners.pl>
References: <i4tg1m$2so6$1@news2.ipartners.pl> <i4tucp$oc6$1@inews.gazeta.pl>
<i4u088$2bb$1@news2.ipartners.pl> <i55dab$loa$3@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.29.174.66
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1282825953 25907 62.29.174.66 (26 Aug 2010 12:32:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 26 Aug 2010 12:32:33 GMT
In-Reply-To: <i55dab$loa$3@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:534841
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-08-26 11:48, xbartx pisze:
> Dnia Mon, 23 Aug 2010 16:23:04 +0200, guest napisał(a):
>
>> To prawda. Ale jak już mi zdarzy się nie pomyśleć, to oczekiwałbym
>> pomocy w rozwiązaniu problemu.
>
> No i masz takie rozwiązanie - wizyta w oddziale.
Nie rozumiemy się. Wizyta w banku to propozycja rozwiązania problemu (w
moim przypadku niespełnialna) a nie jego rozwiązanie. W moim przypadku
rozwiązaniem problemu byłoby znalezienie sposobu na zdalne przekazanie
mi CIF i zrobienie tego.
>> Skoro uwierzytelnienie za pomocą podania
>> danych osobowych jest zbyt słabe - to bank dysponuje i moim nr telefonu,
>> i mailem poprzez który wielokrotnie wymienialiśmy korespondencję, więc
>> to on może "otworzyć" sprawdzony kanał komunikacyjny.
>
> Telefon i mail nie są w stanie w 100% potwierdzić, że osoba z drugiej
> strony to na pewno Ty.
Argumenty dryfują powoli w stronę, w której zacznę się zastanawiać, czy
wizyta w banku osoby z dokumentem na 100% potwierdza jej tożsamość - a
może dokument sfałszowany, a może bliźniak podstawiony... Myślę, że po
zadzwonieniu na moją komórkę i zadaniu paru pytań z danych widniejących
w systemie możnaby zminimalizować ryzyko udostępnienia - w końcu nie
hasła, ale loginu wymagającego podania tegoż - klientowi.
A tak to fakt jest taki, że procedury są tak skonstruowane, że potrafią
skutecznie "uchronić" właściciela przed dostępem do jego konta. Jak dla
mnie wylanie dziecka z kąpielą.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.10 12:45 xbartx
- 26.08.10 22:33 Jaroslaw Berezowski
- 27.08.10 06:42 guest
- 27.08.10 07:01 xbartx
- 27.08.10 07:06 Wojciech Nawara
- 27.08.10 07:53 guest
- 27.08.10 08:41 Kris
- 27.08.10 08:43 Kris
- 27.08.10 09:21 xbartx
- 27.08.10 10:29 guest
- 02.09.10 10:14 witrak()
- 02.09.10 10:16 witrak()
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...