  • Data: 2008-12-01 08:11:06
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87r64ubr1u.fsf@alfa.kjonca...

    > A Ty raczysz nie dostrzegać, że z punktu widzenia klienta kurier jest
    > "częścią" banku. I mnie np. mało obchodzi czy to droga czy tania firma
    > kurierska, czy może nawet pracownik samego banku.
    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.

    zakładając allekartę (bzwbk)
    odebrałem ją w większym mieście gdzie mieli punkt
    wcale się nie kryli że już leży trochę, bank też podał konkretną datę
    wyszło na to że przesyłkę słali ok.2 tygodni
    nie mieli kursu do mojego miasta i nie zawieźli
    co w ciągu 2 tygodni to trochę dziwne

    gdybym wiedział że to można reklamować...
    ja poprostu cierpliwie czekałem, przydarzyła się okazja to podjechałem