  • Data: 2008-12-01 07:12:53
    Temat: Re: Alior - KPINA
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lis, 14:27, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > A Ty raczysz nie dostrzegać, że z punktu widzenia klienta kurier jest
    > "częścią" banku. I mnie np. mało obchodzi czy to droga czy tania firma
    > kurierska, czy może nawet pracownik samego banku.
    > Jeśli jakimś istotnym kanałem dystrybucji ma być zdalna sprzedaż kart,
    > kont czy cokolwiek, to bank powinien tego kanału pilnować.
    > KJ

    troche racji jednak Konrad ma.
    Gdy 7-a zaczela mi "cudowac" przy zakladaniu ekonta, rankiem drugiego
    dnia bezowocnych prob uzgodnienia godziny dostarczenia przesylki,
    ustalenia czy jest u kuriera czy dalej w magazynie, zlozylem
    reklamacje mail i na mlinie.
    Nastepnego dnia, mimo, ze to byla sobota, dostarczono mi dokumenty,
    uzgodniwszy to w przeddzien, ze 3 godziny po reklamacji.

    Naturalnie lepiej, jesli przesylka przyjdzie bezproblemowo, ale liczy
    sie tez skutecznosc banku w naciskaniu na firme kurierska - a bank
    faktycznie czesto moze nie wiedziec o klopocie danego klienta do
    czasu, az wroca z powrotem do banku jego dokumenty niepodpisane.