  • Data: 2011-01-09 14:25:16
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:8otmkmFfmlU1@mid.uni-berlin.de...

    > To jak jest w Getinie z tymi lokatami walutowymi (wlaczajac jednodniowe)?
    > Nie da sie wyklikac w internecie, i trzeba za kazdym razem do banku latac?

    Ano niestety Getin ma czesto dobry % na walutach (oczywiscie nie zawsze i
    nie na wszystkich), ale obsluga tylko w placowkach.
    Getin z oferta walutowa tkwi jeszcze we wczesnym 'sredniowieczu' i jakos nic
    nie slychac, zeby chcial zbudowac jeden pelny system on-line dla obslugi
    swoich rachunkow dla indywidualnych. Tworzy te kolejne odnogi w postaci OF,
    GO, ale to niczego generalnego- scalajacego wszystkie rachunki klienta nie
    tworzy.
    Zastanawia mnie od lat, dlaczego Getin nie jest w stanie stworzyc jednego
    pelnego systemu internetowego, ktory scalalby wszystkie rachunki klienta w
    roznych walutach. Czy decydenci w tym banku sa tacy ograniczeni i nie widza
    potrzeby stworzenia takiego calosciowego systemu on-line?
    Nie sa potrzebne zadne OF/GO tylko wystarczy centralny system i odpowiednio
    skrojona oferta dla kont on-line.