  • Data: 2011-01-09 15:17:43
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 12:24:15 +0100, Simple Man napisał(a):

    > - obniżenie % lokaty nocnej,

    Ale w innych bankach na kontach ROR masz 0%, więc w Aliorze nawet po
    obniżce jest jeszcze i tak naprawdę dobrze.

    > - 1% cashback dla karty kredytowej dawno już nie obowiązuje dla nowych
    > klientów,

    Ale on obowiązywał, bodajże tylko dla starych (i de facto dalej
    obowiązuje) więc nie wiem w czym problem?

    > - pakiet fachowców to pic (przynajmniej w moim przypadku bank odmówił
    > pomocy).

    A do mnie przyjechała Pani Doktor wyleczyła mnie i zwolnienie wypisała
    tylko co z tego?

    > Alior to nie jest zły bank ale z banku, który w pewnych kwestiach był
    > pionierem i zapoczątkował rewolucję nagle zjechał z jakością oferty do
    > poziomu typowego średniaka.

    Weź sobie na kartce kilka przykładowych banków i wypunktuj kilka
    najważniejszych rzeczy i porównaj. Wtedy będziesz mógł coś powiedzieć, bo
    na razie to sobie tylko piszesz i nic z tego nie wynika.

    Xenocide