  • Data: 2011-01-09 20:51:24
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-09 12:24, Simple Man pisze:
    > W dniu 2011-01-09 11:29, xbartx pisze:

    > Alior to nie jest zły bank ale z banku, który w pewnych kwestiach był
    > pionierem i zapoczątkował rewolucję nagle zjechał z jakością oferty do
    > poziomu typowego średniaka.

    no tak ale na bezpłatnym koncie i dopłatach do kk nie da daleko ujechać
    Dla mnie było jasne od początku że żaden fundusz nie będzie dopłacał
    przez lata to interesu żeby wyjść na 0, podobnie z bankami pana
    Czarneckiego. Każdy kto inwestuje prywatną kasę chce możliwe szybko mnie
    zwrot, to naturalna rzecz
    na dłuższe czekanie to mógł sobie pozwolić mbank