  • Data: 2011-01-09 21:09:21
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:igc548$8h3$...@n...onet.pl...

    > Jak ktoś jest "lojalny" wobec banku i daje się golić niczym baran to po
    > prostu jest kretynem :) Rachunek czy inny produkt w banku to relacja
    > czysto biznesowa, jeśli gdzieś jest lepiej to każdy myślący człowiek
    > skorzysta z lepszej usługi. Lojalność wobec banku ? ROTFL

    powiedz ile na tym tracisz? płacisz parę złotych miesięcznie? otrzymujesz
    przecież coś w zamian (ktoś tam wymienił pozytywne aspekty konta w tym
    aliorze), co nie generuje dla ciebie dodatkowych kosztów...
    proszę Cię, bądź poważny. dla tych paru złotych robić rewolucję i zmieniać
    bank? przecież często więcej wydajesz na codzienne opłaty parkingowe ;)
    myślę, że przeznaczając czas na kombinowanie, gdzie uciułać dodatkową
    złotówkę i śledzeniu forum - na uczciwą pracę zarobisz dużo więcej i nie
    będziesz musiał robić rewolucji związanej ze zmianą konta bankowego.
    oczywiście to mój punkt widzenia i każdy może mieć inny. tym niemniej
    uważam, ze nie warto, przy tych wszystkich wymienionych pozytywnych
    apsektach, które zostały wymienione.

    p.s. pisząc wcześniejszą odpowiedź nie miałem na uwadze przytaczanego w
    Twojej wypowiedzi aliora, odniosłem się generalnie do powodów zmiany banku.