  • Data: 2012-09-25 22:57:32
    Temat: Re: Alior Sync blokady kursy walut
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Wrz, 19:40, osa <w...@p...fm> wrote:

    > W teorie spiskowe nie wnikam, ale nie znam banku, który robi takie 'rezerwy'

    Zapamietalem informacje z wpisow na grupie (nie odszukam) gdzie
    wspominano o blokadach wyzszych niz wynikajace z aktualnych kursow
    +prowizja bankowa, przy zagranicznych wyplatach z bankomatow i
    zakupach internetowych..
    Moze faktycznie tamte operacje byly dokonywane gdy zloty akurat sie
    wzmacnial?

    Obecnie korzystam do zakupow walutowych z KK Polbanku, tak wiec ani
    nie sledze czy blokada sie rozliczyla w tej samej wysokosci (nie
    jestem pewien nawety, czy blokada podaje kurs, czy tez do czasu
    rozliczenia jest tylko w walucie zakupu), ani nie mam roznicy pomiedzy
    kursami banku i Visa. Czekam z niepokojem kiedy Rajfi to spieprzy i
    rozgladam sie za alternatywa (stad proba z syncem)