  • Data: 2012-09-25 23:02:01
    Temat: Re: Alior Sync blokady kursy walut
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 00:46:50 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > To co widze, to, ze zakup zaksiegowano 20-o, nie na kwote 109 zl ( tyle
    > zablokowali - Pay Pal , toa w uzupelnieniu informacji, przy zakupie
    > zlotowkowym ich kursem podpowiadal 110 zl) a na 118.

    Wydaje mi się, że oni robią zawsze blokadę po kursie organizacji, która
    wydała kartę czyli zazwyczaj VISA/MC. Księgują już jednak po swoim kursie
    a dodatkowo niektóre banki jeszcze doliczają prowizję za przewalutowanie.
    Ogólnie Alior chyba się średnio nadaje do transakcji walutowych nawet z
    5% Synka. Już lepiej skorzystać chyba z ich kantoru i karty walutowej.

    --
    xbartx