  • Data: 2009-11-01 13:50:09
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 10:04, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A czy taka Ramowa Umowa sama w sobie wpisywana jest do BIK i pomniejsza
    > zdolność czy też dopiero po skorzystaniu z określonego produktu jest on
    > wpisywany do BIK ?

    RUK nie powinien być w BIKu, gdyż to tylko oświadczenie obu stron w
    formie umowy, że Bank będzie przedstawiał opcje kredytowe w postaci
    komunikatów elektronicznych w systemie transakcyjnym, a klient
    oświadcza, że jest świadomy, że potwierdzając taki komunikat zaciąga
    zobowiązanie kredytowe. Nie ma mowy o żadnej kwocie, więc nie bardzo
    jest co wpisać do BIK. Ale raportu BIK nie widziałem nigdy na oczy,
    więc nic nigdy nie wiadomo.