eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior czy mBank - podejście do klienta?Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
  • Data: 2009-11-01 19:38:42
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "jQ" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hci5a1$2d1$1@inews.gazeta.pl...
    ...
    > No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta
    > aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo,
    > jak kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy?
    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.
    >
    >


    Ja używam jako konta podstawowego. Mam stałę obroty (konto prywatne + konto
    biznes) i po autoryzacji na infolinii nigdy nie czekałem dłużej niż 15
    sekund na połązenia z konsultantem :) (nawet w czasie gdy była zapowiedź, ze
    jest długa kolejka i bez autoryzacji czekało się kilkanaście minut)
    Jeśli masz odpowiednie dochody i do kompletu weźniesz platynkę, to po jakimś
    czasie otrzymasz "specjalny" numer infolinii, gdzie eksperci mają załatwić
    twoją sprawę bez przełaczania. Z tej opcji nie korzystałem, ale nawet
    reklamacje złożone przez "zwykłą" infolinię są szybko załatwiane (w innym
    wątku pisałem o problemach z jednym panem w centrum finansowym, który
    oddzwaniał w kilka minut po rozmowie na infolinii, a moich telefonów nie
    odbierał :) )

    zatem z autopsji mogę potwierdzić, że w mBanku są lepsi klienci i normalni
    ;)

    Aliora jeszcze nie testowałem.


    pozdrawiam
    GM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1