  • Data: 2009-11-02 00:25:14
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "Stef9" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    news:w4n456fixfl7.dlg@oldfield.org.pl...

    > LOL. W regulaminie mBanku jest jak byk, że dokumentem potwierdzającym
    > tożsamość może byc dowód osobisty, paszport lub karta stałego pobytu.
    > Nie ma żadnych innych obostrzeń. mBank konsekwentnie odmawia mi wpisania
    > mojego paszportu jako dokumentu tożsamości twierdząc, że to dotyczy tylko
    > obcokrajowców. Oczywiście podstawy prawnej nie podaje.
    > To jest 'kompetencja'?

    LOL. W regulaminie mBanku $ 4, pkt. 2 jest jak byk,
    że "W tym celu mBank ma prawo zażadac dokumentów tożsamosci potwierdzajacych
    prawdziwosc danych osobowych wnioskujacego o otwarcie rachunku".
    Twoje upieranie się przy paszporcie jest niezrozumiałe, bo bank i tak ma prawo
    zażądać jeszcze przynajmniej jednego dokumentu.

    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_ot
    wierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-roz
    liczeniowych_w_mBanku.pdf