eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i lokata 100 dniowa- doświadczenieRe: Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <9...@g...googlegroups.com>
    Subject: Re: Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
    Date: Thu, 8 Sep 2011 18:57:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    Lines: 47
    Message-ID: <4e68f3f7$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.188.129.86
    X-Trace: 1315501047 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 79.188.129.86:20634
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558447
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:988f3e07-a3a2-4e60-8b2f-9f5dbc2b4d47@g9g2000yqb
    .googlegroups.com...
    Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski

    Też nie posiadam konta.
    Środki wysłane I sesją Elixir 06-09 z Toyota Bank zostały zwrócone 08-09.

    Według informacji z dezinfolinii Alior nie wysła zwrotnie np. mailem przyczyny
    dokonania zwrotu środków.
    Informacji czemu lokata nie została założona a środki zwrócone nie da się też
    uzyskac na dezinfolinii.

    Wysyłane przelewy miały tytuł zgodny z podanym w przesłanym mailem
    potwierdzeniu:
    Umowa lokaty, 80010100000, AAA000000

    Co prawda w pdf dostępnym po wypełnieniu wniosku wymagano:
    'W polu "Tytułem" proszę wpisać: "Potwierdzenie zawarcia umowy" oraz podać PESEL
    (lub datę
    urodzenia - w przypadku nieposiadania numeru PESEL) i numer dokumentu
    tożsamości. Podane dane
    muszą być zgodne z danymi wskazanymi we wniosku.'

    Dane osobowe i adresowe z wniosku i konta przelwu były zgodne.

    Moje podejrzenie to 'złamanie' z automatu przez Toyota Bank tytułu przelewu tak
    że pechowao ostatnia cyfra numeru dowodu z tytułu wpłaty oddzielona została
    spacją/enter.

    Pytania:
    - jeżeli weryfikuje to automat to dlaczego zwrot środków nastapił dopiero po
    dwóch dniach ?
    - jeżeli weryfikuje to czynnik białkowy to już zupełnie trudno zrozumieć.

    W każdym razie 'wyższej kulturze' dziekuję i przepraszam się z upierdliwymi,
    jednak działajacymi bez cudowania, systemami kultur niższych :-)

    TomekD









Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1