  • Data: 2008-11-12 18:37:07
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemniej jednak już tydzień temu został przyjęty taki wniosek i dziewczyna
    > z > oddziału twierdziła, że nie ma przeciwskazań. Zawsze jest to jakaś
    > poszlaka. > Do tej pory nie zadzwoniła do mnie, że coś idzie nie tak.

    O ile w ogole idzie :-) Bo moze zacznie isc dopiero od 17.11. Niemniej masz
    racje - jakas poszlaka. A brales zlota czy srebna? Cos wiesz moze o
    przelewach z karty (za media czy na dowolny rachunek)?
    Natomiast na pewno juz wiesz czy wystarczy oswiadczenie, ze zamkniesz stare
    czy sami (np. wzorem Getina) zamykaja stara karte.