  • Data: 2008-11-12 20:51:13
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gffbub$e7i$1@news.dialog.net.pl...

    > niemozliwe. Mozesz sobie przenosic i 100.000 limit, ale jak masz np. 5000
    > dochodu to platinum nie dostaniesz.

    Owszem, to samo w Raiffeisen. Pani powiedziała żeby wpisać 11k i razem się z
    tego pośmialiśmy (naturalnie poza tą salką gdzie byłykamery). W Alior też
    wpisałem prewencyjnie 11k.

    > podac, ze zarabiasz 20k. Pewnie nawet nie sprawdza. Do czasu, gdyby
    > wynikly jakies problemy ze splata, bo wowczas podpada to pod wyludzenie
    > kredytu i poswiadczenie nieprawdy, co niekoniecznie moze sie milo
    > skonczyc.

    Nie planuję problemów a jeśli już to całkowite, czyli biorę cały wypracowany
    przez lata limit i tyle mnie widziano. Tej opcji zatem nie ma sensu brać pod
    uwagę. :-)

    marekz