    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Alior] internetowy wniosek o KK
    Date: Thu, 22 Oct 2009 00:12:23 +0200

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:hbnt6u$6m7$1@news.onet.pl...

    > Ja wczoraj wpłacałem pewną kwotę na swój rachunek. Pani ODMÓWIŁA
    > wydrukowania mi potwierdzenia wpłaty (cyt. "pan sobie z internetu sam
    > wydrukuje"). W takim przypadku stwierdziłem, że wobec tego proszę mi oddać
    > moje pieniądze (pani już wrzuciła pieniądze do jakiejś skrytki - jej
    > sprawa) i jakimś cudem udało się wydrukować to co trzeba. Do tego pani
    > była głownie zajęta rozmową z koleżanką na stanowisku obok niż mną.
    > Oddział na podkarpaciu (byłem tam przejazdem). Faktycznie "wyższa
    > kultura". Za to na stoliczku kilka numerów Forbsa z Sobierajem na
> [...]

    Ja tam zawsze domagam sie wydruku wplaty i ja dostaje. Moze maja takie
    zalecenia, zeby nie drukowac, ale wydaje mi sie to glupie, bo dla mnie
    jedynym dokumentem, ze wplacilem jest papier; w systemie zawsze moze cos
    zniknac i co wtedy? Elektronika i komputeryzacja jest zawodna i nie ma 100%
    gwarancji, ze cos sie nie wydarzy. Mysle, ze na takim czyms nie powinni
    oszczedzac, bo daje to klientowi poczucie bezpieczenstwa.