  • Data: 2009-12-24 00:04:42
    Temat: Re: Alior - karta debetowa
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:7ce743f9-dd48-4815-b8cb-2bd1363a00ae@m25g2000yq
    c.googlegroups.com...
    On 23 Gru, 21:58, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > banki
    > probuja 'golic' nas a my sie nie dajemy.

    Nie tylko banki; mam wrażenie że gros towarów i usług, mających
    związek z szeroko pojętą cywilizacją, jest u nas droższe niż w krajach
    rozwiniętych. Od nieruchomości przez elektronike po komórki i bilety
    lotnicze.

    Nie po to w Polsce nie ma zwrotu towaru po zakupie (z wyjatkiem kuna na
    odleglosc)
    by w polsce nie sprzedac szajsu.
    Nie zdziwil by mnie fak jak by dom polski trafial towar zwrucony przez
    klinetow w UK, Francji, Niemczech, Szwecji...
    A jesli komus w Polsce powiesz, ze zwrot powinien byc prawem konsumenta do
    minimum tych 3-5 dni to cie zakrzycza, ze sklep to nie wypozyczalnia...
    Czyli, jak rozumiem polacy nie wiedza do czego sluzy sklep lub sa tak
    "uczciwi"...?
    Nic do nich nie trafi, ze jesli zwrto byl by ustaawowy to producent,
    sprzedawca musial by zaoferowac najwyzsza jakosc towaru i uskug. A tak jak
    piszesz sam w Polsce chlam i to w cenie I gatunku.
    Zamiast ludzie glosno zglaszac petycje do swoich rajcow, poslow to jeszcze
    cie zbesztaja, ze sklep to nie wypozyczalnia... Czyli oni chca kupowac bez
    prawa zwrotu uzywki z zachodu.
    Jak to sie nazywa...?