eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - karta debetowaRe: Alior - karta debetowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - karta debetowa
    Date: Sun, 27 Dec 2009 22:22:09 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <hh8j63$igv$1@news.onet.pl>
    References: <hgr55m$8qe$1@news2.ipartners.pl><o4uYm.69629$%q6.24918@newsfe08.ams2>
    <hgttdr$1klu$1@news2.ipartners.pl> <hgtv6v$1l98$1@news2.ipartners.pl>
    <hgu09b$1lsq$1@news2.ipartners.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <ueyYm.86952$6O1.72583@newsfe23.ams2> <hguebs$dbr$1@news.onet.pl>
    <luzYm.88477$ox2.54221@newsfe05.ams2> <hguqc1$t94$1@news.onet.pl>
    <NWbZm.582$T03.131@newsfe21.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 213-134-184-135.net.autocom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1261948931 18975 213.134.184.135 (27 Dec 2009 21:22:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Dec 2009 21:22:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <NWbZm.582$T03.131@newsfe21.ams2>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091227-1, 2009-12-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:513545
    [ ukryj nagłówki ]

    pmlb pisze:
    > Nie. To trudno udowodnic wbrew pozorom.

    > Poza tym, zobacz roznice:
    > W Polsce TY musisz argumentowac zwrot, ba musisz udowodnic, ze masz racje!
    > W Uk i innch krajach na zachodzie, to klient ma zawsze racjie i nic
    > podczas zwrotu nie musi nikomu udowadniac - jest roznica?

    Nie masz racji. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej - jeśli klient stwierdzi niezgodność przed upływem 6
    miesięcy od zakupu, to się domniemywa, że istniała ona w chwili jego
    wydania. To sprzedawca musi wykazać, że wina leży po stronie klienta.

    > Kupujesz dany towar, w domu rozpakowales, podlaczyles i stwierdzasz,
    > ewidetnie, ze to bylo juz uzywane.
    > Jak to udowodnisz, ze wprowadzono cie w blad i sprzedano uzywany towar?

    Z tego, co piszesz, nawet jeśli towar jest używany, to klient powinien
    mieć prawo zwrócić go do sklepu. Jakoś nie mam ochoty mieć w sklepach
    setek towarów używanych przez innych. Jeśli coś kupuję, to chcę, żeby to
    było nowe. Sam podejmuję decyzję o zakupie i sam ponoszę za to
    odpowiedzialność.

    Pozdrawiam, argothiel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1