eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Data: 2010-09-23 21:13:50
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Irokez" i7fsmj$3qa$...@n...onet.pl

    > Jak jest odpowiedz czarno na bialym a mam w rece dokument mówiacy zupelnie inaczej
    to od razu sprawa.
    > Jak pare razy banki poplyna na rozprawdach to moze zaczna szanowac klienta.

    Nie wiem, jakie jest prawo w Polsce, ale IMO powinno być tak, że za taką próbę
    nabicia klienta w butelczynę po soku czy piwie bank powinien (w razie zgłoszenia
    tego faktu do stosownego urzędu) zabulić słoną karę!!! Na przykład ileś procent
    swego ubiegłorocznego przychodu. Jeden klient sprawdzi efekty transakcji; pięciu
    innych nie -- i bank zarobi. Wielu klientów uzna rację banku; jeden na stu będzie
    szedł do arbitra i będzie skutecznie żądał zwrócenia, być może tracąc na to sto
    godzin (ja tak kiedyś dochodziłem swego, mając przeciwko sobie PZU -- młody
    człowiek jest głupi i nie pojmuje tego, że czas jest bezcenny) swego życia;
    ale stu innych ugrzęźnie lub rozsypie się psychicznie...


    Jak złapiemy złodzieja -- musi ów złodziej oddać to, co ukradł? Tak. I na
    tym sprawa ma zakończyć się? Nie -- nigdy nie można być tak nastawionym!!!

    Ja mogę nie znać prawa, mogę uznać, iż bank postępuje słusznie -- dlaczego ma
    oddać, skoro sklep tego nie chce uczynić? Rozsądek mówi, że bank jest silny,
    ja nie, więc to bank powinien bić się ze sklepem, nie ja, ale może i tak jest,
    że jeśli bank czy sklep postanowi, bank ma rację... :)

    Banki, sklepy, instytucje itp. robiące klienta w bambuku -- trzeba TĘPIĆ!!!!
    Jeśli kogoś oszukali, oszukują na pewno i innych!!! I ta jedna wpadka musi
    jednocześnie ukarać skutecznie inne wybryki banku!!!!

    -=-

    Ale kogo stać na użeranie się z bankami? :)
    Młodzi (głupi) zwykle idą na pierwszą linię frontu, uznając to za swój obowiązek. :)
    Cwani kryją się za plecami naiwnych, kosząc w razie czego owoce zwycięstwa...

    Ja bym chciał dobrego prawa w państwie, w którym bym żył -- bank (sklep, urzędnik,
    jakikolwiek usługodawca) ewidentnie kpiący z klienta powinien być tępiony!!!
    Miłosiernie tępiony -- czyli z miłosierdziem okazywanym społeczeństwu, nie
    złoczyńcy. :) Można rzecz jasna ograniczyć karę (od razu złoczyńcy nie wbijać
    na PAL -- najpierw na SECAM) jeśli: krzywdzący wykaże swoje dobre chęci
    i kontroler uwierzy tłumaczeniom a skrzywdzony przebaczy... (pocieszając
    się podarowaną butelczyną czy innym ,,atrybutem'' pocieszenia) Ale nie wolno
    lekceważyć recydywistów i tych, który nie wykazując żadnej skruchy po prostu
    sprawdzają, jak dużo zła mogą uczynić bezkarnie!!!

    -=-

    Nie w tym celu płacimy podatki, aby prezydent Kaczyński wraz z małżonką
    (gładzoną po policzkach) mógł odpocząć na Helu (zamiast od razu w piekle)
    ale w tym celu płacimy podatki, aby Państwo (rękami, czy głowami urzędników
    oraz karabinami :) żołnierzy i policjantów) nas broniło!!! Urzędnik (i zarazem
    prawo) ma **obowiązek** bronienia obywateli!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1