eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Data: 2010-09-24 13:29:29
    Temat: Re: Alior - ku przestrodze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Adam Płaszczyca" c1.01.3Mn7Rq$I...@m...oldfield.org.pl

    > Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
    > jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
    > chargeback bez podania powodu.

    Rozumiem. I dziękuję za wyjaśnienie. Czyli Alior:

    -- mając do wyboru uczciwość albo nieuczciwość (bo klient ma w garści
    kwit jednoznacznie pokazujący, że transakcja kupna nie została
    sfinalizowana -- niejasności żadnych tu nie ma) wybiera nieuczciwość
    i
    -- mając do wyboru swego Szanownego Klienta albo sklep, wybiera sklep...

    Podejście jak u białostockiego rzecznika konsumentów. :) Nie ma tu żadnego
    konfliktu pomiędzy sumieniem i prawem czy sentymentem. :) Wszystko wskazuje
    na to, że zdrowy na umyśle (wiem -- bank nie ma umysłu, ale umysły mają pracownicy
    banku) i uczciwy (to samo -- pracownicy są uczciwi lub nie bank powinien transakcję
    zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
    swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
    współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1