eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Fri, 24 Sep 2010 15:29:29 +0200
    Organization: Pueruania
    Lines: 29
    Message-ID: <i7i946$97l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl> <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <i7fc1b$lhh$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl>
    <i7ggi0$qho$2@inews.gazeta.pl> <c1.01.3Mn7Rq$Is0@mike.oldfield.org.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 3-205.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1285334982 9461 89.161.3.205 (24 Sep 2010 13:29:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Sep 2010 13:29:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536845
    [ ukryj nagłówki ]


    "Adam Płaszczyca" c1.01.3Mn7Rq$I...@m...oldfield.org.pl

    > Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
    > jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
    > chargeback bez podania powodu.

    Rozumiem. I dziękuję za wyjaśnienie. Czyli Alior:

    -- mając do wyboru uczciwość albo nieuczciwość (bo klient ma w garści
    kwit jednoznacznie pokazujący, że transakcja kupna nie została
    sfinalizowana -- niejasności żadnych tu nie ma) wybiera nieuczciwość
    i
    -- mając do wyboru swego Szanownego Klienta albo sklep, wybiera sklep...

    Podejście jak u białostockiego rzecznika konsumentów. :) Nie ma tu żadnego
    konfliktu pomiędzy sumieniem i prawem czy sentymentem. :) Wszystko wskazuje
    na to, że zdrowy na umyśle (wiem -- bank nie ma umysłu, ale umysły mają pracownicy
    banku) i uczciwy (to samo -- pracownicy są uczciwi lub nie bank powinien transakcję
    zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. :) A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
    swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
    współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1